Mordaunt-Short Aviano 1 zwart, bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mordaunt-Short Aviano 1 zwart, bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Silverwing 21-01-2012

Fijne speakers met goede geluidskwaliteit.
Zijn al door een lichte versteker aan te sturen.
Hoge en middentonen klinken geweldig, zelfs de bass is goed voor dit formaat speakers. Zien er netjes afgewerkt en degelijk uit.

SaSha1103 30-06-2010

Ik ben nu een aantal weken in bezit van deze speakers en ik ben er meer dan tevreden over.

Ik heb meerdere speakers beluisterd in deze prijsklasse en de MS kwamen voor mij het beste uit de bus. Ik gebruik ze voorlopig nog in stereo (2.1). Later wordt dit uitgebreid naar 5.1 (icm de aviano 5 als center).

De speakers geven een enorm warm en vol geluid, daar waar ik dit miste bij bijvoorbeeld de JBL ES serie (boekenplank formaat). Het bereik van de speakers is zeer goed te noemen. Mooi zuiver in het hoog en voor een boekenplank model geven ze ook het laag goed weer. Mocht je houden van meer laag is een sub wel aan te raden.

Ik heb deze speakers bij de Mediamarkt kunnen meekrijgen voor 92 euro per stuk. De prijs/kwaliteit verhouden bij deze speakers is echt uitmuntend te noemen.

jptje35 11-03-2010

Ik ben gaan kijken en luisteren naar de B&W 686.
Ik ben met deze MS naar huis gegaan.
Ze klinken zeer warm en mooi helder.
Ik vind het zeker een aanrader voor mensen die een niet te groot frontsetje zoeken.
Zowel bij muziek als film zijn dit toppers.

erwinner 21-12-2009

Redelijke speakers, maar ik vind ze scherp en metalig klinken in het hoog (icm marantz). De bas word ook een beetje boemerig op wat luider niveau en is wat ongenuanceerd.
Wel een dynamisch, snel en open geluid met veel detail.